oncontextmenu="return false"

ett liv fullt av händelser

Nu har det hänt massor och jag har inte hunnit uppdaterat någonting på ett tag, *sad face* Men ja, på vardagarna har det inte hänt sådär överdrivet mycket spännande saker måste jag säga. Jag och Björn har vart mycket tillsammans, jag har pluggat, tittat på film och busat en massa! Hihi. Clara har dissat mig massor och sprungit iväg, men jag kan ta´t *blink* Jag har tagit tag i springandet också, så nu är det hårdträning inför beach 2012!

Igår var det skördemarknad på skolan, slänger upp lite bilder som Clara fotade! Det var kul sådär halva förmiddagen sen blev det långtråkigt att sitta still, men men, det gick bra ändå.

Nu ska jag kolla några avsnitt av AA och känna mig värdelös, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0