oncontextmenu="return false"

gick de bra?

Åh, nu var jag nästan lite för snabb och höll på att fråga Krille om de gick bra i duschen... Tror att jag och Clara måste sluta fråga varandra sånt, haha!

Mitt internet funkar knappt så hoppas att inlägget kommer upp som det ska.
Helgen blev iallafall supermysig! Mycket alkohol och en 70 säng, ja vad säger man? ;) Slänger upp bilder och kanske en och annan video när jag kommer hem till mor och far i helgen! :)

Nu ska jag och Clara springa upp till 12:an där vi kör på en myskväll, underbart! Precis vad jag behöver just nu :)
Det och en kväll med min finaste Therese så kan inte livet bli mycke bättre just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0