oncontextmenu="return false"

hemsk natt...

Natten började med att jag inte kunde sova, gick upp och nördade sims. Gjorde en familj och så skulle jag gå upp och kissa. När jag reste mig mådde jag jätte illa, det bara kom från ingenstans, kissade och så kollade jag mig i  spegeln, jag var verkligen lika vit som tröjan i ansiktet... Trodde inte att de va så farligt så gick ut i hallen och då började allt bara snurra och golvet försvann. Lyckades svimma i hallen, sen låg jag i hallen och kallsvettades i säkert en halvtimme, kunde inte resa mig för då hade jag svimmat igen...
Skakade elt gale mycke, kunde inte stäna av datan utan tryckte på knappen, jag vet att det inte är bra men kunde inte stänga av den på nå annat sätt, det bara gick inte.
Kröp ner under täcket med hunden, frös helt galet mycke! Låg och skakade samtidigt som jag svettades... Fyfan vad jag hatar det här!

Och mitt hjärta är jätte orolig, de får han inte vara! Liksom hallå, jag lever!


inte konstigt att man svimmar när man ser ut som ett spöke...*blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0