oncontextmenu="return false"

jag hjärta dig


jag älskar dig mest utav allt!

Kan inte sova, legat och vänt och vridit på mig i en och en halv timme så nu har jag gett upp hoppet om någon sömn. Stannar här några dagar, orkar inte med skolan, internatet eller folket. Inget personligt mot någon eller något, bara jag som är ur balans.
För att komma på bättre tankar ska jag spela sims och hoppas på att bli trött och kunna sova, har ju tur som kan sova bort hela dagen imorgon om det behövs.
Måste komma ihåg att skriva ihop ett mail till Vilja också!


Kommentarer
Postat av: therese

ni ser ut som en riktigt svenssons familj där ju. puss och krya på rej! <3

2011-09-26 @ 10:21:20
URL: http://oronsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0