oncontextmenu="return false"

när du inte är här är allting mörkt

Saknar ljuset i mitt liv♥♥♥

Just nu finns det få saker som faktiskt får mig att må bra. Idag var jag ute i stallet från tre till åtta. Red hästarna, fixade i stallet och gjorde rent utrustning. Var riktigt skönt att få vara ensam. Bara tänka, slippa prata och förklara. Ärligt talat så mår jag inte bra, jag är inte sjuk, det sitter i huvudet. Jag blir trött av att bara leva, tappar lätt humöret och vill vara för mig själv. Det är svårt att bo på internat när man mår som man gör. Det är svårt att skratta och le när man egentligen vill ligga i sängen och gråta för sig själv.

Nu kommer jag inte hem på 4 veckor,
den här helgen har jag jour, nästa helg ska vi jobba, helgen efter det ska jag till Björn.
Vet inte riktigt hur det här kommer gå, antingen går det som en dans på rosor eller så bryter jag ihop totalt.
Kommer behöva en hel del tid för mig själv om det här ska gå, det är det svåra på ökna, men det måste fungera om jag ska fungera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0