oncontextmenu="return false"

ännu en ny dag

Godmorgon, jag vaknade klockan åtta av världens mardröm. Trodde hjärtat skulle hoppa ur kroppen. Var i alla fall så vaken man kan bli så låg kvar och gosade i sängen en stund innan jag gick upp.
Trodde att jag skulle få världens träningsvärk utav att åka skidor men känner faktiskt ingenting, skönt! Har fortfarande ont i knät och lite öm i smalbenen men ingen träningsvärk - underbart!

Nu ska jag klä på mig så ska jag och mamma gå en sväng med busarna, mysigt! Sen ska vi hem och fixa oss och sen åka ut till erikslund. Vi ska gå på IKEA och shoppa kläder, underbart! Kan ju händaatt det råkar bli en sväng till HÖÖKs också, heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0