oncontextmenu="return false"

dagens ridning


Efter att ha lagat ännu ett ledd så kunde jag äntligen rida.
Började med lite lätt dressyr på åkern och hon kändes jätte fin!
Skritten är fortfarande lite tråkig, hon jobbar helt okej men till och med en snigel tar sig fram fortare. Men det får vi jobba på helt enkelt!
Traven flöt på jätte fint! Hon tog stödet på en gång och gick av sig själv, behövde knappt driva.
Galoppen chokade mig, hon tog stödet på en gång. Hon höll ett super fint tempo och bråkade ingnting!

Satt upp ett hinder på sådär 50, är 5 gånger vi hoppar och 5 gången hon hoppar med ryttare!
Till en början var hon osäker och ville inte riktigt, men när jag höll om henne ordentligt blev hon självsäker och vågade hoppa.
Inser att jag faktisk saknar hoppningen. Så nu sätter vi in lite mer hoppning på schemat!

Blev ett lyckat men super kallt pass idag.
Och mamma skulle ju filma, men ja. Först hittade hon inte filminställningen och när hon skulle ta en bild på oss dog kameran. Får ta med pappa ut nästa gång, han vet ju vad han gör iallafall *blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0