oncontextmenu="return false"

dags att krypa ner i sängen

Ska snart gå upp igen...Måste gå upp klockan fem imorgon, härligt.
Är dags för risk ettan + tvåan.
Ska alltså sitta och lyssna hela dagen imorgon och sen halkkörningen. Kommer vara sådär lagom pigg tills det är dags att halka, yeah! Kommer glömma bort vad som är gas, broms och koppling. Äsch,det går nog bra.

Kul att det inte börjar förän kvart i åtta men måste åka härifrån halv sju och sen sitta och uggla hos pappa. Har såhär stor lust med det. Precis, inte alls.

Men ska väl gå och lägga mig så att jag orkar gå upp. Går upp en halvtimme för tidigt för att kunna stå i duschen ett tag och vakna till liv - puss på de.
Så nu säger jag godnatt och hoppas på att jag kan sova hela natten och slipper vakna av jobbiga drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0