oncontextmenu="return false"

den där lilla hålan är sådär jätte bra ibland

Kommer hem, pappa frågar om jag ska ha ett glas öl, livet leker.

Har vart underbara och förjävliga dagar på ökna.
Utanderbart att äntligen få vara nära han den där som fick jag mig att falla pladask. Han är för fin! Saknat världens finaste brudar här hemma, trött på att ha ett liv här och där liksom. Annars här de väl rullat på, lite lätt ångest här och där men sånt får man väl ta liksom! Gjort två prov som har gått okej, är mer än nöjd eftersom jag inte hade pluggat nåntin till samhällskunskapsprovet i torsdags och lite till lantbruksdjurs skötselprovet idag, så nöjd brud. Pratade med Annie igår, skönt att hon förstår att det finns en anledning till att jag har halkat efter lite nu men hon tyckte inte att det var nått problem.
Har ju minst G i alla ämnen, inga IG´n, kanske klarar det här i alla fall.

Nej nu ska jag lämna skolan och öppna vinflaskan!
Nu känns livet helt okej liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0