oncontextmenu="return false"

duschen sen en dejt med sängen!

Nu har jag packat för fullt! Skrivit världens mest utförliga packlista, duktigt. Provat arbetskläder, insett att det var dumt att ta ett par 37or på stövlarna, men med sulor och raggisar löser man allt!
Känner mig jätte naken, har tagit av alla smycken utom ringen, känns inte bra. Vill ha hans hjärta runt min hals, allting blir så mycket bättre då.

Tänkte att jag skulle ta och duscha och sen krypa ner i sängen. Ska upp kvart i sju imorgon så kanske kan vara lite fräsh! Skönt att inte behöva fixa dig den här veckan, ska ju umgås med kossorna...så att! Provade arbetsbyxorna och stövlarna, pappa garvade åt mig och kallade mig bonde.

Nu ska jag drömma om kossor och vila mig i form helt enkelt, puss på de liksom!

Kommentarer
Postat av: Therese

ååååååååååå. det kommer gå finfint det där. du är ju kung pusssss

2012-02-12 @ 23:27:14
Postat av: Anonym

förresten

saknar deeeej

2012-02-12 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0