oncontextmenu="return false"

för att göra det hela lite lättare

Idag vaknade jag vid tolv.
Satt mig i fåtöljen med valpisen i knät och tittade på tv-shop.
Vid två rullade jag och mamma ut till stallet, behövde få vara ensam med min finaste som gör det hela lite lättare.
Tog med Qenza ut en stund och hon blev jätte kär i Miio, hon till och med slickade henne på mulen!

När mamma åkte stog jag och borstade ett tag, klippt lite päls och bara glömde allt.
Bestämde mig för att bara skritta ut barbacka en stund, slängde på fleecetäcket och så hade jag världens bästa rumpvärmare.
Var så skönt att bara få lämna allt det tunga hemma och bara få vara utan att tänka ett tag. När jag kom tillbaka var jag som en fryst fiskpinne!

Fixade hästen och slängde in havre i krubborna. Sen skulle jag ta in grabbarna, självklart skulle Let´s Dance gå igenom leddet, förbaskade häst! Fick iallafall in två lyckliga unghästar utan skador! Sen stog jag och lagade ledd i sommarvärmen...

Nu har jag precis petat i mig lite mat, känner tårarna, ska ta och titta på Eva och Adam.
Saknar min älskade,
han får mig att må bra,
han får mig att le i allt det onda,
jag älskar honom obeskrivligt mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0