oncontextmenu="return false"

fredagsmys med familjen

Körde fredagsmyys med familjen, skönt faktiskt. Va på världens festhumör, men hade nog aldrig orkat en kväll ute. Så blev en kväll med svartvit film och vin, haha! Nej jag skämtar inte, fast sen när det va slut kollade vi på Nothing Hill. Har till och med ätit chips! Fast nu mår jag illa och vill sova, buhu.



Har inga direkta planer på morgondagen, vi får se vad som händer. Funderar på att åka till farmor och farfar en stund, ska absolut ut och ta tag i hästen också. Är jätte fotosugen så kanske slänge ihop några bilder om jag känner för det, annar springer jag väl runt här i mjukisbrallor och gör ingenting? Får väl helt enkelt se vad jag känner för!
Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0