oncontextmenu="return false"

fryser och mår illa

Eftermiddagen blev inte riktigt som vi hade planerat.
Åkte ut till stallet, var super fint väder. Tog in Miio och fixade. När jag kom ut ur stallet snöade det, det var super kallt och grått.
När jag skulle gå ut och sätta upp ett hinder ute på åkern ser jag att Let´s Dance, Do It och Flamenco är utanför hagen, kul! Springer in efter en hink havre, Do It kommer fram, springer över mig, tur att det finns diken... När jag skulle komma upp ur diket får hästjävlarna för sig att det är jätte kul att springa ut på åkern! Det enda vi såg var tre hästrumpor som försvann bort till nästa åker och sen såg vi inte dom nå mer.
Lite lagom panik eftersom vägen går där, det finns diken och en å dom kan gå ner sig i, ååh. Fick inte tag på Lena heller. Efter ett tag kommer hästarna i full galopp, lättnad.
Försökte få in dom i en och en halv timme, men dom va inte alls med på det.
När Lena kom hem efter sådär två timmar kom dom hur snällt som helst. Nej jag blev inte alls sur. Inte ett dugg.

Det är sådär 10 minusgrader ute så nu sitter jag här, har en underställströja och två fleecetröjor på mig och ändå fryser jag. Och har precis ätit så mår illa, vill bara gå och dö ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0