oncontextmenu="return false"

glöm det som hände igår och fundera över vad som kommer hända imorgon

Ridningen igår gick åt skogen. Hon har nog aldrig gått värre.
Till en början gick hon super, hon var lätt att jobba med och positiv till det jag bad henne om. Helt plötsligt försökte hon dra, hon vägrade svänga och gjorde allt för att gå emot mig. Jag jobbade emot henne men fick ont i bröstet, kunde inte andas och var tvungen att bara stå still. Försökte några gången men utan ork i kroppen orkar man helt enkelt inte.
Så fick ge upp... Det var det värsta jag har gjort, jag ger aldrig upp på hästryggen, men igår hade jag inget val.

Hela kvällen var sådär, så efter Wallander och en pratstund med min älskade somnade jag med tårarna rinnande.

Idag har jag dött lite framför tvn, myst med valpen och nu funderar jag på att byta om och gå ut och gå en sväng. Funderar på att åka ut och rida en sväng också, men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0