oncontextmenu="return false"

hemma efter en riktigt bra dag!

Galet bra väder och massa skidåkning! En bra dag helt enkelt. Nu har jag ett svullet knä som gör lite lätt ont men det var värt de! Ramlade andra gången första åket och vred knät fel så att de hoppade till och gjorde super ont! Men de gick inte ur led så jag körde på. Sen åkte vi världens brantaste backe så att jag lyckades ramla en gång till och vred samma knä, aj aj aj. Sen blev jag sur och bestämde mig för att inte ramla nå mer, haha! Lyckades rätt bra, dom sista åken låg jag inte en enda gång mitt i backen som en skalbagge på rygg, heh. Provade lite störtlopp i början men annars tror jag att både jag och alla andra i backen klarade sig fint utan skador!

Nu ska jag snart slänga mig framför tvn och mysa en stund innan det blir en dusch och sängen! Härligt.
Imorgon tror jag att det blir lite shopping med mamma, mysigt att ha en heldag med henne nu innan allting drar igång, och så ska hon för en gång skull få se mig le...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0