oncontextmenu="return false"

hemma efter några timmars shopping

Lite lätt besviken efter dagens shopping, hittade typ ingenting. Men fick med mig en "vanligt" t-shirt och en rid-t-shirt. Ville ju hitta massor så tröstshoppade trosor. På IKEA hittade jag faktiskt lite spännande grejjer! 4 stora koppar, lite längre skedar, en super smart vitlöskpress! 2 likadana bäddsett, en klädroller, 2 stora handdukar och 2 formar som man kan ha som uppläggningsfat/ungsformar, tror att de va allt. Nu har jag iallafall kommit en bit på vägen, känns helt okej. Fast nu vill jag bara flytta flytta flytta!

Nu är jag trött och lite halv nere. Trött i kroppen, snorar och hostar, blööö. Tänker inte bli sjuk, tänker inte! Har lite lätt ångest, börjar komma in i mina gamla vanor igen. Klara knappt frullen, slarvara med lunchen och mår illa av kvällsmaten. På praktiken och i helgen har allting funkat super bra, inte kännt någonting alls, att äta har gått som en dans. Nu mår jag bara illa. Fuck life. Kan den där som bestämmer att det ska vara så bara ändra sig? Låt mig äta, inget illamående och låt mig slippa känna mig tjock - tack på förhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0