oncontextmenu="return false"

högt lågt överallt

Nyduschad och gosig.
Saknar att mysa ner mig i soffan och få en puss i pannan av den finaste!
Men jag klarar mig!
Imorgon rullar vi till romme och åker skidor. Har aldrig åkt skidor, eller jo längdskidor...Nu ska jag lyckas åka i en backe! Har ju fullt upp med att hålla koll på fötterna när det är plant... Jaja, det kan ju gå bra. Ska bli ganska mysigt att umgås en hel dag med pappa, var länge sen vi gjorde nånting själva. Kan nog helt enkelt bli en bra dag.




Blev brutalt fotosugen! Får försöka få till en dag med kameran!

Nu ska jag ta och krypa ner i soffan en stund innan sängen väntar. Ska sova bort huvudvärken tills imorgon.
Idag har iallafall vart en helt okej dag, lite lagom med tankar och utan ångest - helt okej sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0