oncontextmenu="return false"

känslorna*

Sitter här och bölar!
Haha ååh töntig brud!
Grinar över att jag har världens finaste pojkvän, fästman och ja snart sambo.
Grina för att jag saknar honom så att det gör ont. Ville inte lämna honom, ville ha honom kvar vid min sida resten av mitt liv.
Tänker på hur otorligt fin och underbar han är och grinar ännu mer.
Tänker på att jag ska klara mig fem hela dagar utan honom, ååh ännu fler tårar.
Ler genom tårarna av att titta på bilder på honom, grinar lite till för att jag vill ha honom här.

Grinar lite mer över att vad jag än säger så kan jag aldrig tala om för honom hur mycket jag älskar honom, för orden räcker inte till. Det finns inga ord som någonsin kan beskriva mina känslor för honom. Han tog mig med storm och nu blåser det förevigt i mitt hjärta! Ingenting kommer någonsin bli som det var, för med dig vid min sida klarar jag allt och lite till!♥

Kommentarer
Postat av: Björn

Vet inte vad jag ska säga, jag älskar dig mer än allt <3

2012-02-20 @ 12:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0