oncontextmenu="return false"

Kvällstankar.

Är för pigg för att sova, kanske var det dumt att sova hela eftermiddagen.
Är nervös inför imorgon och ååh.

Ligger och tänker på sånt där man egentligen inte borde tänka på.
Döden.
Vad händer när man dör? Tar det bara slut? Fortsätter det? Får man ett nytt liv? Hamnar man på nått ställe där livet är en fest? Finns himlen? Får man träffa gud? Finns gud ens?
Jag är inte rädd för att då, jag vill veta vad som händer sen. Liksom tänk om man tar livet av sig och så ångrar man sig för att livet man hade ändå på något sätt var bättre? Hm...

Någon gång ska man dö, kanske idag, imorgon eller om hundra år, vem vet?
Kanske ramlar man ur sängen och bryter nacken eller dör av ålder?

Jag är jätte rädd för vatten och eld, det känns som två utav de vidrigaste sätten att dö. När jag nån gång dör hoppas jag på att det inte gör ont, att jag slipper det där lidantet. Att klämmas ihjäl vore också vidrigt, om det gör ont över huvudtaget. Jag är inte rädd för smärta på något sätt, men den sista stunden i livet vill jag må så bra som det bara går... Nånting som också vore hemskt vore att bli jätte gammal och sjuk. Jag vill inte ligga där och titta upp i taket mina sista år, jag vill vara pigg, kunna ta hand om mig själv.

Åh, så många tankar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0