oncontextmenu="return false"

min morgon började ju fakiskt bra!

Vaknad, var lycklig och lite ensam men klarade av det liksom.
Gick upp, roade mig med tvn innan jag bestämde mig för en nyttig frulle. Hur härligt lät inte det på en skala? Fixade med äpple och grejer, fick ett sms om en viss person, tappade humöret till max och gjorde två mackor och oboy. Min dag är förstörd - TACK!

Nu är jag på riktigt riktigt arg alltså, var på jätte bra humör, skulle åka och shoppa med mamma och allt. Gå en sväng på IKEA och bara mysa! Men nu har jag ingen lust, åker ut till min häst istället. Hon drar inte upp saker som jag inte orkar med, och hon lyssnar på mina problem. Hon låter mig krama hennes hals och gråta i hennes man.
Så får det helt enkelt bli, stänger av mobilen och stannar där ute hela dan!
PUSS.


Kommentarer
Postat av: hästgalen

Vilken fin blogg du har:) Tänkte bara fråga vad du använder för utrustning till dig och din hästen:) Tycker du att det är viktigt med säkerhetsväst? Vore riktigt kul om du kunde skriva ett inlägg! Många kramar från en hästgalen tjej:)

2012-02-29 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0