oncontextmenu="return false"

min vackraste ligger och sover

Haft en jätet bra vecka hos kossorna!
Har vart lite trött och seg men det har funkat ändå. Nu är praktiken över och jag har sportlov! Hur nice är inte det? Har massor att göra så jag tror att det kan bli en bra vecka.

I fredags när det var dags att åka hem mötte vi Björn på stationen så har haft honom helt för mig själv helga helgen!♥ Vi har väl inte gjort så jätte mycket egentligen, i fredags mös vi framför tvn och igår åkte vi till mormor som faktiskt fyller år i år! Stort grattis till världens bästa mormor! När vi kom hem tittade vi på melodifestivalen, myskväll nr två! Nu väntar jag på att han ska ta och vakna så ska vi peta i oss lite frukost, tänkte att vi skulle ta en promenad i det fina vädret, men ja vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0