oncontextmenu="return false"

nya tag

Har sovit tio och en halv timme, ändå är jag trött. Drömt mardrömmar hela natten och vaknat i panik.
Idag är det jätte många minusgrader ute! Jag som hade tänkt åka ut och rida, men när det är över 15- är det faktiskt inte sådär jätte roligt, samtidigt vore det jätte skönt.
Klockan tre ska vi iallafall hem till familjen Hägglund och fira Frida, världens sötaste kusin. Har inte lust någonstans att åka dit, sitta där och le, ha en farmor som kommer försöka diagnosera mig eller försöka berätta för mig att jag bara hittar på. Ska nog berätta om förlovningen idag, jag vill inte ens veta hur dom reagerar...

Nu funderar jag på att dra fram kameran en sväng, får se om jag hittar motivationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0