oncontextmenu="return false"

söndag utan söndagsångest, den ni!

Söndagar brukar vara tunga, man vet att man ska upp tidigt för att åka till skulan - suck. Men i morgon rullar jag inte mot skolan utan till köping! För i morgon börjar praktiken. Jag ska vara på en går med mjölkkor, tror att det kan bli bra, hon lät jätte trevlig när jag ringde och dom säger att det är en jätte bra praktikplats.
Så nu vecka sju och åtta kommer jag gå runt och lukta ko, myys!

Så nu ska jag snart åka ut till stallet och rida en sväng, sen ska jag och pappa åka till farmor och farfar. När vi kommer hem så ska jag packa och skrubba stövlar, försöka städa mitt rum och kanske träffa Emelie! Saknar den bruden enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0