oncontextmenu="return false"

tom på blod

Känner mig galet duktigt!
Var upp till sjukan idag, usch! Hade lite lätt ont i magen, hatar sjukhus. Dom tog iallafall dom sista proverna, bara sju rör blod... Uhh! Tanken var att dom skulle bedöva mig för att få fram blod men hon provade utan och det funkade. Jag började inte ens gråta, sa inte aj eller svimmade, liksom hur duktig får man vara på en skala? Haha, töntig brud, men de känns bra, heh.

Förövrig mår jag väl sådär, har haft en jobbig natt. Kunde inte riktigt somna. När jag väl sov kom mardrömmarna och jag vaknade med tårarna rinnande och hjärtat hoppande i bröstet. Så idag känner jag av ångesten och paniken...Ska åka till ökna ikväll, känner att jag både vill och inte vill. Ångesten sitter i väggarna där borta, så är det bara, förhoppningsvis så orkar jag med det. Det visar sig. Någon gång måste jag ändå ta steget, det får bära eller brista. Får iallafall träffa världens vackraste grabb som jag älskar utav hela mitt hjärta, och just nu betyder det mer än någonting annat.

Nu ska jag försöka peta i mig lite mat, ska tydligen till vanliga tandläkarn kvart över två. Känns grymt onödigt men får väl gå dit och visa mina raka tänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0