oncontextmenu="return false"

vänta på min prins!

Hemma efter en vecka med kossorna, ganska skönt faktiskt! Sov jätte dåligt inatt så har brytit ihop i världens skrattanfall ett antal gånger sen jag kom innanför dörren.

Idag föddes tre bäbisar! Först en liten tjej imorse innan vi kom ner till ladugården och sen en grabb innan lunch, en kviga som kalva för första gången så vi fick hjälpa till lite för att det gick tungt. Sen för en halvtimme sen fick jag sms om att det hade kommit en lite tjej till! Mysungar.

Nu har jag precis fixat mig lite, känns konstigt att kleta på smink efter en vecka totalt ofixad, haha! Nu ska jag bara vänta på att min prins ska komma hit! Kärlek på de! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0