oncontextmenu="return false"

dålig uppdatering, jo men tjena!

Eftersom mitt internet strejkar tll 110%! Inte ens internet i mobben fungerar här borta!

Iallafall så var jag ju inte hemma i helgen och därför blev det ingen uppdatering, skriver ihop ett inlägg om min och Björns helg imorgon när jag kommer hem. :)

Nu sitter jag på en samhällskunskapslektion och det sög lite lätt sådär... Jag och Clara började lektionen med att komma två dumma minuter försent, SUCK, och fick världens utskällning! Liksom två minuter! TVÅ! Suk på de liksom!

Ikväll äre plugga plugga plugga och plugga som gäller, har prov på husdjurskemi imorrn, hurra! Kemi är inte riktigt min grej, är inte så smart så att jag få ett P till fossfor, ah men ni fattar.
Juste är öppet hus ikväll så ska väl gå runt lite och kolla på folket, höh. Och eftersom vi är så bra behöver vi inte städa, skönt!

Nej nu ska jag plugga så att jag inte blir avrättad eller nåntingsånt, *blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0