oncontextmenu="return false"

små ångest över att skolan drar igång igen

Har ingen lust att börja skolan, inte alls.
Men jag får iallafall träffa alla fina människor och min fina!♥

Igår sov Emelie här, vi gick och la oss i tid och var jätte duktiga! Sen att vi släckte lampan efter att verkligen ha pratat om allt är en annan sak. Var iallafall jätte skönt att bara prata av sig om sånt där som man själv går och tänker på men aldrig berättar.

Imorse gick vi upp 9 och åkte ut till stallet strax efter 10. Vi frös lite lagom när vi kom ut och hade mer lust att åka hem och sova istället för att rida.
Jag red i ungefär en halvtimme och hon kändes jätte fin! Bråkade ingenting alls, däremot va hon lite småseg men det löste sig. Innan jag frös fast totalt i sadeln tog Emelie över och red ungefär tjugo minuter, Miio gick jätte bra fast det var Emelie som red, hon testade henne lite i galoppen med att brya av men det löste sig nästan på en gång och hon gick super!

Är jätte nöjd med både Miio och Emelie, bushästen brukar vara duktig på att testa gränserna men idag flöt hon på! Inte en droppe svett fast vi höll på i nästan en timme, hon har kanske lite kondition ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0