oncontextmenu="return false"

snurrar och svimmar, jo men visst

Vad är det här?
I onsdags hade vi idrott, tänkte att jag skulle prova att vara med, mådde ju ändå rätt okej.
Ansträngde mig inte alls, joggade bara lite lätt, kändes ju rätt bra.
Sen stog vi still och då började allting snurra. Jag gick ut och drack vatten sen försvann jag lite lätt sådär, usch. Hatar när man står framför spegeln och tittar rakt fram men man ser inte sig själv.
Tog det lugnt ett tag och sen provade jag att cykla lite istället, gick ganska så okej. Men blev yr och fick feber så satt mig ner och gjorde ingenting.
Gick på nästa lektion och sen efter lunchen gick jag och la mig.

Igår, satt jag och pluggade i soffan. Började känna mig yr och mådde illa. Sen började allting snurra. La mig på golvet med benen i soffan.
Det blev lite svart och det gick trögt att andas men det slutade och jag mådde jätte illa istället.
Gick in och satt mig inne på toaletten, ringde mamma och pratade lite med henne.
Sen mådde jag helt okej så gick ut och satt mig i soffan igen.

Vad som hände sen är ju en bra fråga...Fick världens panikattack, fick ingen luft, trodde att jag skulle dö.
Har världens minneslucka där, vet inte riktigt vad som hände mer än att jag va 100% på att jag skulle dö.

Idag mår jag inte alls bra, är trött och mår illa.
Ska krypa ner i sängen och sova några timmar. Hoppas på att jag kan få somna utan att hela rummet bara snurrar runt runt runt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0