oncontextmenu="return false"

tidig morgon!

Imorse kommer mamma in sju minuter innan klockan ringde, ååh irriterande! Blev lite små sur, så stänger hon dörren och jag halvsomnar. Då öppnar hon dörren och slänger upp Qenza i sängen! Valpen blev överlycklig och kastar sig över mig, biter mig i örat, drar i håret slickar i örat och hoppar på mig! Sen kryper hon under täcket och krafsar på mig med sina nyklippta super vassa klor, åååh! Jag blev jätte vaken och lite lätt irriterad på teroristen som står och hoppar på mig! Slutade med att hon blev jätte trött och somnade på min hals efter att ha tuggat på mitt öra, mysig hund de dära!

Klockan åtta var jag hos tandläkarn, tidig morgon blev det ju i alla fall! Så nu ska jag le lite extra ikväll, heh!

Har jätte lust att åka ut och rida i det super fina vädret men behöver plugga typ jätte mycke så får nog stanna hemma. Behöver packa allt innan vi ska åka till ökna också, usch nu fick jag lite ångest... Men får träffa min fina och alla fina människor så det blir nog bra i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0