oncontextmenu="return false"

trött tjej som ändå inte kan sova

Är galet trött men kan ändå inte sova, vad är felet?

Ska snart ta och väcka han den fina, han ska ta och åka hem idag, känns inte bra. Men det är typ åtta dagar tills vi träffas igen, kanske till och med överlever det.
Innan han åker hem ska vi åka till stan en sväng och fixa lite.

Hoppas på att SKK ska registrera valpisarna då kan vi förhoppningsvis hämta hem Qenza imorgon! Hoppas till tusen, nu vill jag bara få hem henne och ha henne i knät hela dagarna. Nej hon kommer inte alls vara trött på mig och tycka att det är skönt när jag åker. Men jag måste faktiskt gosa med henne så länge hon är liten sen är det ju inte lika mysigt *blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0