oncontextmenu="return false"

vildjuret!

Haha, nu är det en valp som är riktigt uttråkad! Hon flyttade precis på gardinen och nu har hon världens dampryck och springer fram och tillbaka i hela huset, knasboll!♥

Vi hämtade Qenza i fredags, det gick superbra, hon sov hela vägen hem i bilen.
När vi kom hem Irma och Myran lite sura och tyckte att hon va super äcklig! Men den där lilla saken brydde sig inte alls.

Det första hon gör är att bråka med gardinen som åker ner, springer och hoppar runt, drar fram alla skor som står i hallen, lyckas peta upp snöret på mina convers så att jag får sätta i dom igen, lekte med bollen så att jag trodde att hela huset skulle ramla! Efter massor med bus blev hon irriterad för att jag inte brydde mig om henne, så jag tog upp henne i knät och det första hon gör är att somna, liksom blev jag kär?♥

Sen när vi skulle äta fick hon sitta i soffan med mamma, Irma och Myran bara för att hon skulle få vara med. Det var jätte lyckat, hon får för sig att klättra upp på köksbordet som slutar med att hon ramlar ner från köksbordet, dumhund! Hon har ramlat ner flera gånger från soffan, sprungit in i väggar och ramlat för att hon har sprungit för fort, hlet galen är hon, fast ändå liiite söt.

Är omöjligt att få en bild som blir bra på sötisen eftersom hon aldrig är still!♥


bäbiiismagen♥


anfalla fötter är JÄTTE kul, buuusen♥

Kommentarer
Postat av: clara

så galet söt :D måste få träffa lilla odjuret :D

2012-01-08 @ 22:52:25
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0