oncontextmenu="return false"

18 år senare

Någon har bestämt att jag ska bli gammal just idag.
Idag är det 18 år sen jag föddes. Vart har dom här 18 åren tagit vägen? Kommer ihåg när jag var 6 år och skulle börja skolan. Nu har det gått 12 år till. Ska det fortsätta såhär är jag snart gråhårig.

Kvällen spenderas med mor,far,vovvarna och min älskade. Kör på god mat, dricka och jag ska känna mig gammal.
Såklart får Björn bara dricka saft, puss älskling!♥♥♥

Imorgon kommer släkten hit, kan nog bli en riktigt bra dag!


Från min födelsedag i 9an, känns som igår.
Kommer ihåg att jag ramlade av hästen dagen innan, det var en meter snö ute i skogen och jag drog knät plus ett finger ur led, sen fick jag jaga hästen i blötsnö och sen sitta upp och rida hem. Smärta. Slutade med en födelsedag på kryckor.

Så får väl säga grattis till mig själv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0