oncontextmenu="return false"

bra dagar som gör mig varm i kroppen

Min dag började tjugo i sju.
Huvudet sov fortfarande medan jag skulle lösa mitt frukostproblem...Hade en jätte god kycklingröra som jag skulle ha på mackan, låter hur enkelt som helt. Det fanns bara ett litet enkelt problem - vårat kylskåp har pajjat. Öppnar röran och sen totalt simmar. Smakade på den och dog lite. Den var helt förstörd så det var ju bara att kasta den.
Då kom problem nummer två fram - jag frös in smöret för att det inte skulle bli förstört.
Hur långt kommer man på ett stelfruset smör? Inte långt alls, fick inte ens ner kniver i smöret. Tänkte köra på macka utan nånting på, tråkigt!
Slängde in hela smörpaketet i micron, så tillslut fick jag min macka med smör på, haha.

När jag tillslut kom iväg släppte jag ut hönsen och sen låste jag upp djurhuset, tog med vatten och grönsaker till grisarna. Gav dom mat, mockade och öppnade åt dom innan jag gick och fixade med djuren i djurhuset. Tog tre timmar och tio minuter totalt, duktigt!

När jag var klar där nere gick jag upp och fixade mig innan Björn och Anna kom och hämtade mig!
Var super skönt att komma hem till Gnesta ett tag. Känns fortfarande jätte fel att skriva och säga hem till Gnesta. Vi mös jätte mycket, super mysigt! Plockade blommor och firade Björns mormor, super mysigt!

När jag kom tillbaka till skolan stängde jag in hönsen och sen stängde jag in grisarna. Fastnade där nere och gosade lite, Leif la sig på sidan och ville bli klappad på magen, haha blev lite kär!

Nu sitter jag i Björns tröja och ska halvsova till gladiatorerna innan jag kryper ner i sängen! Underbart. Uppdaterar lite senare, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0