oncontextmenu="return false"

dags att krypa ner under täcket ännu en gång

Nu är filmen slut och jag har pratat med den jag älskar mest. Är dödstrött så ska ta och borsta tänderna och krypa ner under täcket. Har lite att göra imorgon.

Har lite planer på morgondagen.
Ska sova tills jag vaknar.
Fixa mig.
Åka in till staden med mamma och shoppa lite.
Hem och städa och plugga.
Sova i tid!

Sådär ser väl min dag ut imorgon. Kommer säkert inte alls bli så men det kan ju vara bra att ha en plan liksom. Ska försöka plugga, går det inte så går det inte - finns inte så mycket jag kan göra. Men nu ska jag gå och lägga mig innan jag blir fast här!


Kör en bild från midsommar. Bara för att jag gillar att fota mig själv i bilen liksom. Fett porrigt det där lät...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0