oncontextmenu="return false"

Duktig valpis!

Idag har Qenza vart jätte duktigt!
Hon har för första gången duschat! Hon var super duktig och stog nästan helt still. Hon svalde väl ungefär lika mycket vatten som hon fick på kroppen och tyckte inte att det var jätte roligt i början. Men på slutet tyckte hon att det var okej, fast bäst va att krypa in i en skön filt och mysa i knät! Myshunden.

Om ett tag ska vi faktiskt gå och lägga oss, bäbisen ska sova i min säng för första gången, hihi. I förrgår fick hon sova hos mig en stund tills mamma kom in med dom andra och det tyckte hon va superduper mysigt och gömde sig under täcket när mamma skulle hämta henne. Så nu provar vi en hel natt! Älskar att hon vill sova under täcket jätte nära mig, då har jag nånting att krama när inte Björn är här. Hihi.






Lill-tjejen börjar bli stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0