oncontextmenu="return false"

fredagsmys!

Kör lite lätt fredagsmys på internatet. Eller mys och mys, tänkte att jag skulle springa upp till Hanna och Frida och mysa men det blir inte alltid som man tänker sig.
Började med en jobbig frukost, fick iallafall i mig frullen men det var knappt.
Tänkte äta lunch men tappade helt humöret och matlusten hängde med på ett hörn.
På eftermiddan tänkte jag ta och äta lite nudlar och sen köra en senare kvällsmat. Lyckades få i mig lite nudlar men kände att dom inte alls ville vara där så fick kasta mer än hälften av nudlarna. Nu mår jag super illa, kan inte äta eller dricka nånting.
Har ingen ork och mår super illa.
Så ligger under täcket i björns tröja och tittar på barnkanalen.
Ska försöka dricka lite te och få lite ork iallafall.

Kör kanske lite mer uppdatering senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0