oncontextmenu="return false"

hemma med lite nytt i garderoben

Hittade faktiskt nånting idag. Ett par nya skor och två linnen.

Nu ska jag ta tag i städandet. Har inte så jätte mycket kvar, inte med kläderna som ligger i soffan, torka av hyllorna över sängen och vattna blommorna(!) få upp allt på hyllorna igen, dammsuga en gång till och torka golv, sen så! Tar nog kanske två timmar sen kör jag plugg resten av kvällen. Är helt okej väder ute, vill ut och pussa på hästisen! Men ibland har man viktigare saker att göra...Sad face på de.


Igår insåg jag hur mycket jag saknar min fina tjej!
Det gör liksom ont utav tomhet.
En bit av mitt hjärta sakas.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fin bild :)

2012-03-18 @ 15:11:47
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: emelie

sitter i skolan och några tårar fälldes när denna bild dök upp :(

2012-03-20 @ 09:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0