oncontextmenu="return false"

ikväll går jag och lägger mig med ett leende på läpparna

Idag mår jag bara så grymt bra!
Jag vill bara gråta av lycka!
Vill inte gå och lägga mig, konstigt men det känns så bra.
Men ska iallafall krypa ner i sängen snart.

Fick världens sug på ravioli så tjockade ravioli denna lördagkväll, haha. Fast orkade inte ens hälften så kör ravioli till lunch imorgon och kanske kvällsmat också, haha!
Imorgon går jag upp tjugo i åtta och sattsar på att börja mellan åtta och halv nio. När jag är klar ska jag gosa med dom små liven, tar med kameran också så att jag kan slänga upp bilder sen! Tänkte ta och städa lite här, eftersom ingen annan gör det när dom är här på helgerna så går ju jag ta tag i skiten, haha.

Får se hur jag mår imorgon. Pratade med mamma, kanske tar jag och åker hem imorgon, mår jag sådär bra stannar jag kvar tills på måndag och ser hur det känns, går det bra stannar jag kvar en dag till annars åker jag hem. En dag i taget helt enkelt!

Just det, glöm inte ställa fram klockan en timme inatt! Puss på er.

kanske slänger jag upp en länk till min nya blogg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0