oncontextmenu="return false"

kommer hem och möts utav tre lyckliga tjejer!

Kom hem från ett besök hos tandläkaren för en lite stund sen. Möttes utav tre överlyckliga hundar när jag klev in! Dom är ju för fina, blir liksom glad.

Tror att de gick bra hos tandläkarn, hon fixad mina tänder så nu är dom vita och fina. Är bedövad i hela munnen, känner mig som en fisk. Najs eller vad? Har äcklig smak i munnen och får inte göra nånting åt det förän om nån timme. Tycker lite lätt synd om mig själv.

Annars är det en ganska värdelös dag. Har huvudvärk, känner mig inte pigg på att göra nånting. Vill dra täcket över huvudet. Börjar inse att jag måste sluta hoppas - ditt val inte mitt. Nä kanske ska ta och städa lite, försöka plugga en stund och sen åka ut till min saknade häst. Hon finns i alla fall där när jag behöver stöd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0