oncontextmenu="return false"

lycka när provet blir inställt!

Skulle ha haft prov nu, eller ja läxförhör tydligen. Men vi har sån tur att vi har vikarie och slipper göra de idag, lycka.

Annars mår jag väl inte jätte bra. Utan motivation och världens huvudvärk struntade jag i skolan i tisdags. Sov 14 timmar och hade kunnat sova 10 till, minst.
Igår tog jag min huvudvärk och slänge den i väggen. Orkade bara inte. Var yr, kramp i magen och mådde illa. Gick till skolan iallafall och kände liksom hur ingenting ville som jag ville. Vladimira pratade plugg och jag bröt ihop. Pallade inge mer men gick på svenskan endå. Gick jätte bra tills Annie kom och började prata plugg igen, bröt ihop för andra gången och kände mig sådär jätte värdelös. Hoppade lunchen och gick upp och la mig.

Hela kvällen blev mest en stor dimma. Orkade inte, kände inte. Tur att jag har världens finaste som finns där när det går tungt.
Så nu sitter jag här och pluggar blogg.se och facebook, ganska chill. Ikväll måste jag plugga jätte jätte jätte mycke! Har ett enormt prov på 5 kapitel imorgon - kill me!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag älskar dig min vän! komheeeeeeem

2012-03-15 @ 12:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0