oncontextmenu="return false"

måste hålla med



Klickade in på dressyrmupparnas blogg och läste ett inlägg Linn hade skrivit! Måste faktiskt hålla med! Visst det gäller inte alla men många! Klicka på länken för att se vad det handlar om.

http://dressyrmupparna.se/naturligt-hit-och-naturligt-dit/22476#comments

Och jag tycker inte att det "naturliga" Linn skriver om är 100% fel.
Min häst går utan skor, går ute dygnet runt med tillgång till lösdrigt när det är kallt eller super dåligt väder får hon stå inne, eller om jag har ridit henne hårt kan hon få stå inne för att hon är dyblöt. Hon är inte rakad, hur skulle en rakad friser se ut...?
Men ja, vore lite kul att höra andras åsikter. Och nej, jag dissar inte NH-människor, men jag håller till stor del emd om att de kör sitt rejjs och klakar ner på bla oss dressyrrytare...Och kallar hästmänniskor utan NH-tänk för trångsynta, paptetiskt. (drar som sagt inte alla över en kant, finns vettiga NH-människor som har respekt och kan acceptera att alla inte hanterar sina hästar på "det naturiga" sättet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0