oncontextmenu="return false"

myser med glass och top model sverige

Vart hemma nån timme och nu myser jag med glass till top model sverige! Skrattar lite lätt åt jobbiga brudar.

Idag var det som jag skrev igår dags för risk ettan och tvåan. Många timmars teori och lätta övningar. Ganska trist. Halkan va däremot typ jätte kul, heh! Lite snurrig i huvudet och lite kramp i magen efter allt skratt, men de är de värt! Jag en brud från avesta och nån grabb satt och dog när en äldre utländs kvinna - fina ord - fick motorstopp efter motorstopp. Efter typ 20 motorstopp tappade körskoleläraren humöret och blev arg. Vi dog, till och med körskoleläraren höll på att dö av garv. Tanten satt och gapade nånting som va omöjligt att höra, vi skrattade så vi dog! Tanten blev jätte arg och började gapa om att vi fnissade och vi dog lite till.

Kul vare, nu ska jag fortsätta nörda top model sverige som egentligen inte ens är bra. Ska skratta lite åt töntiga brudar och känna mig fet, fetttttt med najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0