oncontextmenu="return false"

nu taggar vi två veckor!

Om allt går som det ska kommer jag vara borta i två veckor. Jobbar nästa helg så då kommer jag inte hem. Jag tror att det blir den här veckan, vi ska iallafall ha ett möte. Lite lätt nervös sådär men förhoppningsvis går det bra. Annars taggar vi lammjour imorgon. Så ska snart torka golvet, byta lakan och sen gå och lägga mig. Förbereder mig på att få vara vaken hela natten imorgon så kan ju vara bra att sova nånting inatt.

Hoppas på att mitt internet fungerar som det ska, iallafall i helgen, så att jag kan uppdatera nånting. Ananrs uppdaterar jag när jag har tid, kör kanske ett eller två tidsinställda inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0