oncontextmenu="return false"

qenza gillar inte den dumma hesten!

Blev så rädd så att jag höll på och dö idag! Mamma och Qenza kom ut till stallet när jag hade ridit klart. Först gick det jätte bra sen började Qenza hoppa på Miio så hon lyfte benet för att komma undan. När hon satt ner hoven satt hon den på Qenzas ben! Jag fick tok panik, Hunden skrek som en galning och Miio blev rädd...Trodde hela benet skulle vara av! Men hon klarade sig faktisk bra, hon är pytte lite varm i längst ut i tassen och går som vanligt, hoppar och har sig. Men jag blev så sjukt rädd, visste inte vart jag skulle ta vägen!

Ridningen gick iallafall bra, Miio såg spöken överallt och höll på att hoppa ur skinnet flera gånger. Våran granne kom med bilen och hon fick värdens dampryck! Hoppade över vägen, reste sig och dummade sig som en tok. Han stannade och när jag blev lite irriterad gick hon hur snällt som helst förbi - cp♥ Sen såg hon sin egen skugga och slängde sig rakt ut i skogen. Ja normal är hon inte iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0