oncontextmenu="return false"

samhällskunskap

Sitter på samhällskunskapen, har precis påbörjat arbetet om kristdeokraterna. Måste springa 4 meter och berätta för Clara och Ellinor att jag är klar, funderar på att skicka ett sms...Fett fet brud! Så kör ett snabbt inlägg istället medan jag samlar kraft till att röra på min fettet, hihi.

Idag äre torsdag, kör på samhäll fram till halv tre, fika till tre och sen en svenska lektion. Ska egentligen redovisa men är inte ens halvklar så det går ju inte alls. Kommer få pisk... Jaja, ikväll äre städning som gäller alltså! Ska storstäda mitt rum, dammigt och mysig där inne. Vi ska ta tag i toaletten också så att det blir nice där inne, mysigare att kissa om det är rent och fint heh.

Sen får vi väl se vad som händer liksom! Har inte riktigt bestämt vilken buss jag tar imorgon, blir nog tidiga. Orkar inte missa tåg och grejjer, men samtidigt orkar jag inte att de är fett med folk på bussen. Får helt enkelt se hur det blir.
Nej nu ska jag ta och gå och diskutera!
Puss.


Kör en bild i repris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0