oncontextmenu="return false"

samhällskunskap

Är klar med min del i grupparbetet, najjs. Så ska väl ta och skriva rent det jag har skrivit för hand så att det är läsligt och sen plugga till provet.

Efter skolan så ska jag ta och springa medan dom andra äter, sköönt! Behöver verkligen bara få komma ut och rensa tankarna en stund. Men idag är det faktikst en helt okej dag. Hade tänkt åka hem ikväll men pallar nog en kväll och sen två lektioner imorgon. Vore ju skönt att få provet gjort imorgon så kör en pluggkväll ikväll.

Hade världens lust att åka hem till Björn i helgen men bestämde igår att jag åker hem. Känns inte alls bra, vill ju vara hos honom hela tiden! Men får spenderas tid hos hästen och dränka mig i plugg och träffa fina vänner. Fast vill ändå åka till min fina...Ååh! Men okej, vi ska bo tillsammans, får väl tänka så, då kommer vi vara tillsammans hur mycket som helst!♥


Med honom mår jag bra.
Jag kan le på riktigt vid hans sida.
Han får mig att känna mig säker.
Han gör mig galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0