oncontextmenu="return false"

sockerkakan står i ugnen, nu är det dags att hitta på kvällsmat

Åh hjälp vilken vuxen rubrik.
Usch, är inte alls hungrig och inte alls motiverad till att äta kvällsmat. Ännu mindre motiverad till att hitta på nånting att äta...Jaja, slutar väl med köttbullar eller typ korv. Nånting som går fort att slänga ihop. Pappa lär bli glad iallafall, haha.
Nej, måste börja packa. Vet inte alls vad jag ska ha med mig...Kläder låter ju ganska bra faktiskt. Juste, har inte tvättat stövlarna efter praktiken, skiiit! Har ingen lust att skura ännu ett par stövlar. Drog fram mina gamla ridstövlar som har legat leriga och fina i ett halvår. Tog fram en diskborste och drog av den värsta leran, skurade bort allt skit under stövlarna så dom blev rena och fina. Sen tog jag en blöt handduk och torkade av hela stövlarna plus under. Vackert, stackars läderstövlar som blev blöta...Men tror dom överlevde för smörjde med läderfett, så dom blev faktiskt riktigt fina.

Nej nu ska jag sluta skriva en massa och göra nånting vettigt, puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0