oncontextmenu="return false"

trött och sliten

Usch, trött och sliten. Det kommer efteråt!
Nu ska jag packa, tagga för att gå upp cptidigt och känna lite på ångesten. Idag är det faktiskt okej, söndagsångesten har inte tagit så hårt. Lite smått illamående, hade lite jobbigt att få i mig maten men annars rullar det på.

Råkade titta lite snabbt i spegeln när jag skulle duscha. Helt sukt hur mycket jag har gått upp i vikt sen jag började äta alla förbaskade piller. Har ätit som vanligt, visst hade en tjockishelg förra helgen men sen har jag gått tillbaka till mina vanliga vanor, liksom inte mer än vanligt. Känns som tjugo kilo minst. Nej men seriöst, de känns inte bra. Har alltid mått dåligt över vikten och sen nu bara tar den ett bamsekliv uppåt. Jag har alltid pendlat i vikt, men det har aldrig vart så att det syns. Mår dåligt över det här...
Så nu har jag bestämt mig för att ta hand om min kropp. Ska börja träna, vara noga med det jag äter och träna ännu mer om det behövs. Vill ha tillbaka min fasta kropp som jag faktiskt trivdes med. För nu trivs jag inte en enda millimeter. Känns onödigt att må mer dåligt än nödvändigt, så hårdträning och rätt mat så kanske det kan ge sig. Kan inte leva med det här.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin precis som du är. Precis som du är! Låt aldrig någon annan eller dig själv intala dig det! Ett kilo hit eller dit gör inget, vi måste leva lite också! Om du är sugen på nåt, ät det! Grejen man måste inse är att man inte ska hålla på så dagligen, unna dig själv, ta hand om dig, för det är precis så du ska göra! Det är jätte bra att du tänker på vad du äter och tränar och är redo att förändra, men för guds kärlek gör det inte för att du tycker du är för tjock. Gör det för att du vill bli starkare i dig själv både fysiskt och psykiskt! Är rädd om dig min älskade vän! Du är vacker precis som du är <3

2012-03-09 @ 16:43:48
URL: http://sweetlife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0