oncontextmenu="return false"

lördag

Idag har jag kört massa bil, tvättade bil och handlade. Ingen skada på våran bil eller nån annans och inga skador på oss - det tar sig.
Pappa i biltvätten: "Tove om man blundar känns de som sommarregn. Nu slutade de regna! Ska vi gå ut? Nej nu började det blåsa storm!" Haha jag höll på att dö!

När vi kom hem så dog jag lite, pratade med Björn och sen ringde Charlie. Bestämde mig för att åka ut och rida en sväng. Underbart. Red genom skogen, hoppade diken och sen joggade vi 5 km. Travad i samlad form och på långa tyglar i olika tempon. Svettig, trött men jätte nöjd häst och en nöjd ryttare, ja men det kan väl inte bli så mycket bättre?

När jag var klar ute hos hästen städade jag lite och nu dör jag lite i soffan framför bröllopsfotografen.
Helt okej dag liksom.

Ät en kaka och så blir allt bra - Så sa en fin vän en gång i tiden. Nu ska jag ta och göra det och hoppas på att allting känns lätt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0